miercuri, 8 octombrie 2014

Bulgarasi de nuca

Am ales aceasta reteta pentru a utiliza o parte din nucile pe care le-am cules, iar miezul era sfaramitat. Restul le voi sparge, iar miezul le voi pune in pungi si directia congelator.

Ingrediente: 
- 150 g nuci tocate marunt
- 125 g unt moale 
- 50 g zahar
- 1 plic de zahar vanilat
- 200 g faina 
- zahar pudra 

Intr-un vas amestecati toate ingredientele,
pastrati  zaharul pudra pentru finisare. Amestecati bine si formati bilute. Aluatul este sfaramicios, presati bine in mana pentru a forma bilutele. Mi-au iesit 24 bucati. Puneti bilutele pe o placa acoperita cu hartie sulfurizata.

Preancalziti cuptorul la 180°C.
Am facut aceasta reteta pentru provocarea secreta din luna octombrie, reteta culeasa din blogul Mihaelei
Am lasat in cuptor 20 minte, pana cand au inceput sa capete culoare. Calde inca le tavaliti in zaharul pudra.

Niciun comentariu: