duminică, 14 noiembrie 2010

Tocanita de porc cu ceapa

Autor : Cristina P



Am inceput a face reteta ca de obicei, dar am schimbat unele ingrediente. Mai adaugam ceva, mai gustam un pic, astfel am obtinut ceva ce mi-a placut. Am servit aceasta tocanita cu mamaliga, astfel cum se pregateste intr-o regiune a Frantei, dar voi reveni cu aceasta reteta, pentru ca o voi reface si cu mai multe fotografii...

Ingrediente :

- 500 g carne de porc taiata in bucatele

-400 g ceapa in fidea

- 2 linguri de ulei

- 2 linguri de sos de rosii concentrat

- 2 linguri de otet balsamique

- 1 lingura de zahar

- sare si piper dupa gust

Puneti uleiul intr-o cratita la incalzit, adaugati carnea, prajiti-o timp de 5 minute.

Dupa care, adaugati ceapa taiata in fidea, amestecati si lasati inca 5 minute.

Adaugati si celelalte ingrediente, amestecati bine si varsati 2 pahare de apa rece.

Lasati sa fiarba pana cand apa a scazut si carnea si ceapa sant fierte bine, aproximativ inca 20-25 minute.

Niciun comentariu: