marți, 24 august 2010

Mini tian cu dovlecei, vinete si rosii

Acest mini tian este foarte simplu de realizat, o simpla tava, cateva legume si un cuptor. Am facut deja doua tipuri de tian, dar mi-a placut foarte mult aceasta prezentare simpla si in plus cu vinete.

Aceasta prezentare am vazut-o, mi-a placut si am facut-o cu ingredientele pe care le-am identificat degustand pranzul méchoui...

Ingrediente (pentru 4 persoane) :

- 1 vinete mare

- 1 dovlecel verde mare

- 2 rosii mari

- 1 ceapa mare

- 2 bucatele de usturoi tocat

- 1/2 lingurita de busuioc uscat

- ulei

- sare si piper

Spalati si taiati legumele in bucati aproximativ egale in lungime si latime.

Depuneti intr-o tava unsa cu ulei vinetele taiate foarte subtire, apoi presarati sare si varsati un pic de ulei.

Apoi depuneti pe fiecare bucat de vanata, 2 felii subtiri de dovlecei de aproximativ acceiasi marime ca si vinetele, sarati si piperati, un pic busuioc.

Apoi urmeaza ceapa raiata in felii subtire, depuneti pe toata suprafata dovlecelului, sarati si piperati, varsati un pic de ulei.

Terminati cu feliile de rosii, asezonati cu sare, piper, busuioc si usturoi.

Puneti in cuptor la 180°C timp de 40-50 minute.



Cu cat ramane timp mai indelungat in cuptor si la o temperatura nu prea ridicata, cu atat va pastra toate aromele.


3 comentarii:

Momo spunea...

delicios,intr-adevar!

Lilly spunea...

Simplu si bun!

carnetul de retete spunea...

De multe ori imi plac lucrurile simple, principalul este sa fie bine asezonate ...