duminică, 29 august 2010

Biscuiti cu albusuri de ou si migdale sau Financier cu migdale



Biscuitii cu albusuri si migdale sant biscuiti moi. De obicei, ii punem la copt in forme dreptunghiulare, micute, de 1 cm inaltime. Dar cum nu am aceasta forma, am facut in forme de muffins si in forme de minitarte, care nu sant inalte. Cel mai mult mi-au placut cei  plati.

Ingrediente :

 - 100 g migdale in pudra

- 130 g zahar

- 60 g faina

 - 4 albusuri de ou

- 100 g unt topit

- un pic de sare

Preancalziti cuptorul la 180°C.

Amestecati faina, migdalele, zaharul si sarea cu o lingura. Adaugati untul topit si apoi albusurile.

Daca formele sant metalice, ungeti formele cu unt si presarati faina.
Umpleti formele la 2/3.

Puneti in cuptorul cald timp de 15-20 minute, pana cand capata o culoare aurie sau daca infingeti o scobitoare, iese uscata.


Puneti la racit pe un gratar.

4 comentarii:

Unknown spunea...

Arata foarte bine.
Iti doresc o zi buna.

carnetul de retete spunea...

Multumesc Daniela, iti doresc o saptamana placuta...

sectinio spunea...

buna, vrei sa faci un schimb de link cu blogul meu www.retete-bune.net? Eu deja te-am adaugat in blogroll

MONONOKE KITCHEN spunea...

Cred ca sunt foarte aromati,
mi s-a facut o pofta teribila!

(legat de linkul la supa de creveti,
abia azi am vazut mesajul tau!
iti multumesc mult pentru apreciere!)