marți, 6 iulie 2010

Cartofi noi prajiti

Ingrediente :

- 1 kg cartofi noi, daca sant de marimea unei nuci taiati in doua

- 3 linguri de ulei

- 1 lingura sau 25 g de unt

- sare

Curatati cartofi de pielita cu un cutit, punetii intr-un castron cu apa rece.

Puneti la incalzit uleiul si untul intr-o cratita antiadeziva.

Stergeti cartofii cu un servetel, taiati in doua, dupa care puneti in cratita cu uleiul incins.

Amestecati din cand in cand, pentru a capata o culoare aurie de fiecare parte.

Acoperiti cu un capac, lasand sa se prajeasca timp de 10 minute inabusit.

Incercati cu varful unui cutit, cand sant prajiti, cutitul ii strapunge usor.

In general,dupa 25 minute, cartofii sant gata

Scoateti cartofii din cratita, dupa care presarati sare si amestecati.

Serviti imediat in garnitura, sau cu o salata, sau simplu...

4 comentarii:

geta spunea...

am facut si eu ,dar ai mei nu vor fi niciodata asa frumosi ca ai tai...imi plac tare fotografiile blogului tau!

carnetul de retete spunea...

Am incercat, dar nu am reusit... mesaj pentru Radem...

ralus spunea...

Ghici ce am facut Duminica? :))
cu iaurt sau mujdei sunt minunati!

carnetul de retete spunea...

Cred ca am ghicit, eu i-am facut azi...