sâmbătă, 26 iunie 2010

Prajitura rapida cu cirese


Prajitura rapida pentru ca nu avem intotdeauna mult timp  de pregatit in bucatarie, dar vrem sa facem ceva dulce. Si ce este mai bine, decat sa utilizam fructele de sezon ...


Ingrediente (pentru 4 persoane):

- 400 g cirese

- 60 g migdale in pudra

- 2 linguri de faina sau Maizena

- 3 oua

- 4 linguri de smantana

- 20 g unt topit

- 4 lingurite de migdale in fulgi


Spalati si zvantati ciresele de apa, nu este nevoie sa inlaturati samburii.

Amestecati intr-un castron mare toate ingredientele(in afara cireselor), pana devine un aluat omogen.

Ungeti ramequinele cu untul topit, presarati migdalele, depuneti aluat pana la jumatatea formei.

Daca nu aveti aceste forme, puteti pune si in forma de muffins, adaptand timpul de coacere in functie de marimea formei.

Apoi puneti in aluat ciresele si presarati cu migdale in fulgi.

Puneti la copt 30 minute in cuptorul cald la 180°C.

Incercati cu o scobitoare, infingeti in prajitura, daca scobitoarea este uscata, prajitura este coapta.


Serviti caldute sau reci.

4 comentarii:

Craita spunea...

Cred k ar fi mers si cu visine, a fost mama la tara si a adunat o multime de visine de la bunici,10 kg si le-a uitat acolo,tare imi pare rau,caci o multime de dulcegarii as fi facut cu ele,inclusiv umflatelele astea ale tale.

carnetul de retete spunea...

Eu nu am visine aici, alfel as fi incercat. Merge cu tot felul de fructe, care nu sant prea zemoase. Am incercat cu boabe de struguri negri...

Momo spunea...

mmm,deja mi-e pofta,ar merge la cafeaua de dimineata!o duminica placuta!

Anonim spunea...

Bravo pentru situl dumneavoastra! Sunt o romanca care traieste in Franta de mult timp si imi pare foarte bine sa gasesc atitea retete si sfaturi bune!Intr-adevar romancele sunt tare gospodine!Gabriela Bernard