luni, 3 mai 2010

Prezentarea in farfurie cu ajutorul ambalajelor de conserva, deci fara cercuri metalice


Este simplu si ieftin.

Ambalajele metalice de conserve le taiati de ambele parti si astfel obtineti cercuri metalice de diferite diametre.

Aceasta metoda am utimizat-o deja pe 30 noiembrie 2009 pentru reteta Bibilica cu crema de gulii si morcovi cu chimion, dar m-am gandit sa o trec si in rubrica Sfaturi practice.

Cercurile din conserve le utilizez numai pentru prezentare, nu le pun in cuptor, pentru ca in exterior au un decor care nu cred ca este alimentar.

Alimentele le pun in contact numai cu partea interioara care este facuta sa fie in contact cu alimentele.

Si inca ceva, anul trecut a fost o discutie, vis-à-vis de soareci care se plimbau pe conserve in supermarket.
Cum locuiesc in casa, iarna mai ales, soarecii intra in casa in cautare de hrana, deci in camara. Inainte de a deschide conservele sau borcanele le spal exterior cu apa si sapun si apoi le deschid, astfel sant linistita.

7 comentarii:

vdaiana spunea...

Bravo! ce idee faina!

Naina spunea...

Foarte ingenioasa ideea, nu m-am gandit niciodata. Bravo!

Elena Toma spunea...

Si eu m-am lovit de chestia asta, dar nu ma gandisem atat de departe, pentru ca unele din ele nu-mi inspira incredere. Dar am intr-adevar unele ambalaje care s-ar preta la aceasta idee. Multumesc mult, Cristina. O saptamana frumoasa!

giovanna spunea...

bestial!

Unknown spunea...

O ideie foarte buna!

carnetul de retete spunea...

Cercurile din conserve le utilizez numai pentru prezentare, nu le pun in cuptor, pentru ca in exterior au un decor care nu cred ca este alimentar.
Alimentele le pun in contact numai cu partea interioara care normal este in contact cu alimentele.
Si inca ceva, anul trecut a fost o discutie, vis-à-vis de soareci care se plimbau pe conserve in supermarket. Cum locuiesc in casa, iarna mai ales, soarecii intra in casa, deci in camara. Inainte de a deschide conservele sau borcanele le spal exterior si apoi le deschid, astfel sant linistita.

Momo spunea...

foarte ingenios,multumim de pont!