luni, 19 aprilie 2010

Topinamburi pai prajiti in cuptor


In aceasta farfurie am servit o salata bresana cu ficatei de pui, cartofi pai, cartofi dulci pai si topinamburii prajiti pai in cuptor.

Ingrediente:

- 1 kg de topinamburi

- 1 lingura de ulei

- sare.

Preancalziti cuptorul la temperatura de 200 °.

Curatati topinamburii si ii taiati pai, spalatii si uscatii intr-un servetel.

Punetii intr-un castron cu 1 lingura de ulei si amestecati bine.

 Pe o tava de cuptor puneti o foaie de copt, apoi topinamburii  pai.

Dupa 15 minute in cuptor, scoateti tava, sarati si amestecati bine legumele si puneti in cuptor pentru inca 15 minute, sant gata de degustat.

4 comentarii:

Agenda di Nico spunea...

Trebuie sa fie buni...o sa incerc sigur sa-i fac in felul asta. Eu ii fac inabusiti in tigaie pe aragaz...cu putin ulei , oregan si usturoi.
multe salutari!

Elena Toma spunea...

In Romania nu se gasesc decat in unele supermaketuri si sunt foarte scumpi. Sunt tentata sa-i incerc, pentru ca ai facut o reteta tare aspectuoasa. O saptamana frumoasa, Cristina.

Tunde spunea...

minunat ... o reteta care mi-a lasat gura apa, o sa merg sa caut poze sa vad cum arata acesti topinaburi ...ca nu stiu ...
o zi buna

Anonim spunea...

Multa lume rade cand aude ca mananci napi,spun ca este mancarea saracului.Habar nu au ce planta miraculoasa este, prefera sa mearga la aprozar sa cumpere ardei rosu sau rosii in plina iarna si se falesc cu asa produse care sunt in proportie de 80%cu chimicale. eu am recolta mea proprie si sunt tare multumita .consum in salate ,suc in amestec cu morcov si mai nou am facut piure si cred ca o sa fac si o supa .mi-a scazut glicemia la 103,101 fata de 127.