luni, 26 aprilie 2010

Tocanita de porc cu ciuperci


Ingrediente (pentru 4 persoane):

- 800 g carne de porc taiata in bucatele

- 1 ceapa tocata

- 1 fir de praz tocat

- 2 ardei grasi curatati si taiati in cubulete

- 1/2 ardei iute curatta si taiat marunt sau un pic de praf de ardei iute

- 6 catei de usturoi taiati in felii subtiri

-1 conserva de rosii tocate sau 4 rosii curatate de piele si tocate

- 500 g ciuperci spalate, curatate de partea dura a cotorului si taiate in felii sau 1 conserva de ciuperci

- 2 linguri de ulei

- sare si piper

Puneti carnea de porc taiata in bucati cu uleiul la prajit intr-o cratita. Prajiti bucatile de carne pana cand capata culoare. Rezervati carnea intr-o farfurie.

In uleiul incins adaugati ceapa, prazul si usturoiul la prajit. Adaugati ardeiul, lasati la prajit 5 minute, dupa care puneti si carnea.

Rosiile curatate de pielita si tocate le puneti peste carne, asezonati cu sare si piper, precum si ardeiul iute.

Diluati totul cu 2 pahare de apa si lasati sa fiarba pana cand carnea poate fi strapunsa cu furculita.

La sfarsit, puneti ciupercile curatate si taiate in felii, lasati sa fiarba impreuna inca 10 minute.

3 comentarii:

Momo spunea...

imi place combinatia de porc si ciuperci ,si eu o mai fac uneori!o saptamina frumoasa!

Elena Toma spunea...

Eu am asociat mai mult puiul si mielul cu ciupercile, dar aceasta tocanita arata foarte bine. Este tentanta, asa ca voi incerca aceasta combinatie. O saptamana plina de reusite!

Mari spunea...

Imi place tocanita de porc, dar nu-mi plac ciupercile. Le inlocuiesc cu alte legume!
Am vazut ca multe gospodine le folosesc. Foarte bine, daca le plac ciupercile!
Multumesc de vizita!