luni, 5 aprilie 2010

Sfaturi practice - confectionarea formelor de cerc pentru mini-tian

AUTOR - CRISTINA P
Pentru a confectiona 4 forme de cerc de mini-tian avem nevoie de 4 foi de hartie de scris, foie de aluminium si agrafe.
Foile de hartie le-am impaturat in 6. Am taiat capetele de fiecare parte de 1 cm.

Am invelit cu foie de aluminium, foaia de hartie impaturita.

Partea lucioasa in interior si partea mata in contact cu alimentele.

Am unit capetele foilor si le-am agrafat de 3 ori pentru fiecare forma.
Dupa utilizare, le puteti spala, pentru o utilizare ulterioara.

In reteta de mini-tian va voi explica cum demulez mini-tianul pentru a-l prezenta pe o farfurie.
Oups, aici am utilizat cuvantul bun- prezentare, precizez ca articolul l-am scris deja acum 4 ore, dar a fost programat pentru a doua zi. Scuze, oups nu este in romaneste.

3 comentarii:

Sylvia spunea...

Hristos a Inviat !!!Cristina ma tot minunez ce bunatati faci si cat de minunat le aranjezi , te admir foarte tare si sper ca intr-o zi sa am si eu deprinderile tale. Esti o adevarata inspiratie pentru mine, cu drag
Sylvia

Geta spunea...

Ce bine ca mi-ai trimis acel comentariu cu incurajari pentru ca astfel te-am descoperit pe tine si blogurile tale minunate!
Asa ca ti-am furat ideea!
Cum nu mi-o fi dat si mie prin cap sa fac asa ceva, mai ales ca ma tentau o gramada de retete pentru care aveam nevoie de asemenea forme iar eu nu aveam decat una...

Felicitari!, Felicitari! Felicitari!

carnetul de retete spunea...

Geta, imi pare bine, ca a fost util comentariul meu si cred ca pasiunile noastre si faptul ca facem placere familiei noastre cu ce le pregatim, este cel mai important...
Te-am descoperit de cateva luni si ai fost mentionata cu retetele tale,in rubrica mea - Ce retete mi-au placut aceasta saptamana in blogurile culinare romanesti.
Iti doresc un bun sfarsit de saptamana...