duminică, 4 aprilie 2010

Filet de strut, mini-tian provençal si cartofi in cuptor cu sos aromat

Va doresc tuturor, un Paste fericit. Multumesc de asemenea celor care mi-au lasat mesaje de urari.

Autor : Cristina P

Am vrut sa fac o reteta originala, cred ca mi-a reusit. Este simpla, dar cum este compusa, va trebuie un pic de timp.

Carnea de strut este foarte frageda, dar in plus am marinat-o cu un pic de ulei si piper.

Tianul provençal - am auzit multe, cateva bloggerite l-au confundat cu un ghiveci - ratatouille (pentru ca au vazut filmul "Ratatouille"). Voi posta si modul de realizare a-l formelor pentru mini tian, astfel daca nu aveti forme metalice, un pic de timp si cateva furnituri de birou.

Sosul l-am facut in timp ce pregateam celelalte preparate, fara sa ma inspir, dar gustand din cand in cand, pentru a fi foarte aromat.

Cartofii in cuptor sant pregatiti ca si cartofii pai, dar am utilizat sosul aromat, deci o noua reteta.
O sa revin cu retetele detaliate ...

5 comentarii:

adnas54 spunea...

Minunat aranjament... origimal.
Hristos a inviat! Sanda

Narnia spunea...

Superba prezentarea, Cristina! Sarbatori Pascale fericite iti doresc!

carnetul de retete spunea...

Multumesc Narnia, iti doresc si tie si familiei tale un Paste fericit...si numai bine...

Carmen spunea...

Hristos a Inviat!
Iti doresc un Paste Fericit alaturi de cei dragi!xxx

carnetul de retete spunea...

Adevarat a Inviat !
Iti doresc numai bine tie si famileie tale !