joi, 8 aprilie 2010

Filet de strut marinat


Pentru acest Paste, am vrut sa gatesc o carne diferita, am cumparat un roti de strut. Dar, cum nu eram multi masa, am preferat sa o prepar in filet, deci am feliat.
Carnea de strut este o carne slaba si frageda, dar gustoasa. Am pregatit-o marinata si simplu, prajita. Am preferat totusi marinata. Dupa aceea, in functie de materia grasa pe care o folositi, carnea este mai mult sau mai putin colorata. Diferenta se vede cu al doilea tip de pregatire, nu in cea marinata.

Ingrediente :

- 400 g rôti de strut taiat in felii de 1 cm grosime

- 4 linguri de ulei

- sare si piper

Taiati carnea in felii, puneti intr-un vas. Adaugati 2 linguri de ulei si piperul proaspat macinat. Amestecati si puneti la rece 2 ore.


Puneti intr-o tigaie antiadeziva restul de ulei, cand este foarte cald puneti carnea la prajit, sarati, dupa 2 minute o intoarceti.

Cum carnea este marinata, se prajeste foarte repede.


In 5 minute carnea s-a prajit si in plus este foarte frageda, nefibroasa si gustoasa.

Niciun comentariu: