vineri, 8 ianuarie 2010

Velouté des marrons et poireaux - Supa crema de castane si praz

Autor : Cristina P
O supa calda si foarte aromata, servita cu un pic de frisca, dupa o zi friguroasa de iarna.
Ingrediente :
- 200 g castane fierte intregi
- 3 bucati de praz - partea alba - taiati in rondele
- 3 cartofi curatati si taiati in cuburi
- 1 ceapa tocata marunt
- 2 linguri de ulei
- 1 cub de bulion de pasare
- 1 litru apa
- facultativ : 2 linguri de smantana lichida batuta in frisca
- sare si piper dupa gust
Intr- o oala, puneti uleiul, caliti ceapa si prazul.
Adaugati cartofii taiati si castanele fierte, apa si cubul de bulion.
Lasati sa fiarba 35 minute aproximativ.
Mixati si serviti imediat.
Pentru o prezentare mai ingrijita- daca pot sa spun- frisca am luat-o cu doua lingurite si am format ca si o galusca si am depus-o pe supa, apoi am presarat faramituri de castane fierte.


9 comentarii:

Jack T spunea...

Hallo Cristina,

foarte frumoasä Combinatie.Elegantä si usoarä.Compliment.

Salutäri Jacob

Elena Toma spunea...

Oh, ceva delicat. Ce buna trebuie sa fie, chiar si fara frisca. O sa fac si eu la ziua de dieta in care pot consuma castane. Multumesc pentru asa deliciu fin!

Elena Toma spunea...

In semn de mare apreciere a celor ce le vad aici, pe blogul meu va asteapta un premiu sa-l ridicati. Este un gest si de multumire pentru delicatetea cuvintelor si a scriiturii.

carnetul de retete spunea...

Multumesc Elena pentru premiu, am citit leapsa, am scris cateva cuvinte, am fost un pic trista si nu am facut atentie la premiu...
Te pup, o sa trimit mai departe, la 2-3 persoane care cred ca vor fi bucuroase sa-l aiba.

carnetul de retete spunea...

Multumesc Jacob, vad ca ai facut o supa buna de legume.
Pa, Cristina...

Sylvia spunea...

Excelenta reteta si combinatie, trebuie sa o testez si eu ! Felicitari pentru tot ce faceti, e minunat .

carnetul de retete spunea...

Sylvia, ti-am vizitat blogul,mi-a placut, ai multe retete pe care nu le-am vazut in alte bloguri.
Te-am inscris pe lista mea, dar nu am reusit sa-ti trimit un comentariu.
Eu locuies in 01.
Pe curand, Cristina...

Sylvia spunea...

Va multumesc de aprecieri, eu tot rasfoiesc blogul dvs si ma minunez ce bunatati faceti si ce prezentari aveti .
V-am trecut si eu pe lista mea de bloguri favorite sa va pot rasfoi mai usor.
Eu locuiesc in 08,
Silvia

carnetul de retete spunea...

Multumesc Sylvia si pe curand...
Cristina.