luni, 4 ianuarie 2010

Aperitiv cu somon afumat - Sushi cu somon afumat si branza

Intre alimentele traditionale de sarbatori in Franta-este somonul afumat. Am citit ca somonul afumat se gaseste si in Romania, deci am scris reteta ( reteta care am facut- o pentru noaptea de Revelion).
De obicei, somonul se serveste cu maioneza si suc de lamaie, dar daca vreti sa schimbati, puteti incerca aceasta reteta.
Nu voi da cantitatile, pentru ca in aperitiv puteti taia bucatile mai mari sau mai mici.
Ingrediente :
- somon afumat (in ambalaj este deja  taiat in felii)
- branza sarata proaspata de vaci scursa bine
- sare si piper dupa gust
- patrunjel tocat marunt
- marar tocat - eu am folosit uscat, gasit in reionul condimente
- cateva lingurite de smantana, daca branza este prea uscata
- o lamaie (eu prefer cea verde, este mei putin acida si se conserva bine)

Felia de somon o puneti pe o folie de plastic alimentar, inlaturati partile de culoare maronie, care da un gust neplacut somonului.
Amestecati celelalte ingredientele intr-un bol.
Depuneti pe fiecare felie de somon, branza condimentata, si faceti un rulou cu ajutorul foliei. Strangeti bine la fiecare capat si puneti la rece pentru 1-2 ore.
Inante de a servi, decupati in bucati si presarati un pic de marar.
Presarati cateva picaturi de suc de lamaie si pofta buna...

4 comentarii:

Paradis spunea...

LA MULTI ANI!

Jack T spunea...

Hallo Kristina,

Aratä frumos si este delicat.
Excelent ca Amouse.

Salutäri Jacob

carnetul de retete spunea...

Si eu am vazut braduletul tau.
Cum zicem aici "chapeau".
Le sushi este usor de facut, dar braduletul ca sa ramana in picoare este mai dificil, cred...
Pa, Cristina.

MihaeRa spunea...

Ai foarte multe retete super delicioase pe blog, dar asta este una care m-a facut sa si vreau sa spun ceva..Un aperitiv cu adevarat delicatesa;)..
O duminica placuta!