joi, 21 ianuarie 2010

Supa de cartofi si praz

Acest tip de supa il putem pregati si in crema sau velouté, daca vreti sa o numim astfel. Nu stiu cum sa o numesc, dar aceasta supa o pregatesc de obicei iarna si in plus este buna si economica.

Ingrediente :
- 4 cartofi
- 2 bucati partea alba + partea verde mai frageda
- 1/2 litru de apa
- 20 g unt
- 1 lingura de ulei
- 1/2 litru de lapte
- sare si piper dupa gust
- un pic de paprica pentru decor si gust

Curatati prazul si taiati in rondele fine, reveniti in oala cu untul si uleiul. Intre timp curatati cartofii, taiati in cubulete si puneti impreuna cu prazul timp de 5 minute, amestecand din cand in cand.
Acoperiti cu apa, dupa ce incepe sa clocoteasca lasati sa fiarba 20-25 minute.
Adaugati laptele cald, asezonati cu sare si piper.
Serviti cald.

5 comentarii:

Jack T spunea...

Hi Cristina,

Tare feinä Supica ta. Delicatä si usoarä.
ca de Obicei dealtfel...

Multe Salutäri Jacob

carnetul de retete spunea...

Ai dreptate, supica mea este usoara, dar eu am cateva kg. in plus.
Ha, ha,ha !
Salut Cristina

Elena Toma spunea...

Usoara, dar fina si delicata. Felicitari!

Mariana spunea...

Bine v-am gasit!

La multi ani si un An nou cu bucurii si impliniri!

Este o placere sa vad frumosul D-vs.blog!

Va rog sa primiti premiul prieteniei de la mine!si pentru faptul ca sintei a 1oo a persoana interesata de blogul meu si va multumesc pentru asta.Va asigur de prietenia mea neconditionata.
Ma simt onorata daca-l primiti la Dvs.

Astept cu emotie sa-l ridicati!

Supa este delicioasa si arata tare bine,deasemenea si poza!

~Lexibule~ spunea...

Elle semble si délicieuse:)xxx