sâmbătă, 7 noiembrie 2009

Sfaturi practice - Decojirea migdalelor

Puneti la fiert apa, cand clocoteste puneti la fiert migdalele intregi timp de 2 minute si apoi le treceti prin apa rece.Dupa aceea, cu unghia inlaturati foarte usor pielea.
Daca vreti sa obtineti migdale in pudra este mai bine sa le prajiti in cuptor, le supravegheati sa nu se arda, dupa care le mixati. Astfel prajite vor da mai putin ulei, nu veti obtine o pasta ci migdale in pudra. Si gustul va fi mai bun daca le prajiti un pic.

3 comentarii:

Florena spunea...

Ziua buna!
Te asteapta o leapsa foto la mine, cand ai timp... week-end placut!

Cristina spunea...

Am si eu o intrebare la prepararea migdalelor in pudra: dupa ce se prajesc la cuptor, trebuie decojite ? am vazut ca au o culoare frumoasa macinate, sau coaja nu inchide la culoare ? nu vad cum sa le mai decojesc daca le prajesc. Multumesc de raspuns, am cautat migdale in pudra pt ca imi propun sa fac mazurca matusii :). Multumesc pentru idei si retete, sunt bune si gustoase. Cristina

carnetul de retete spunea...

Daca nu le decojim, are o culoare mai inchisa, dar gustul nu se schimba. Mancam migdale si cu coaja. Migdalele capata un gust bun cand le prajim, iar dupa aceea putem sa le macinam in pudra. Daca nu le prajim, obtinem o pasta din cauza uleiului pe care le contine.
Cristina P