vineri, 27 noiembrie 2009

Parmentier de pui

Cu restul de carne de pui, dupa ce am utilizat separat pieptul si pulpele, am facut reteta de parmentier.Am utilizat rosiile uscate pe care le-am facut in septembrie. Puteti servi cu o salata verde..
Ingrediente (pentru 4 persoane):
-400 g de carne de pui fiarta sau prajita deja-resturi de pe os si aripioarele
- 2 cepe
- 1 ardei rosu
- 1 lingura de sos de rosii sau 4 jumatati de rosii uscate
- 2 linguri de ulei
- sare, piper si praf de ardei iute dupa gust
- 1 kg de cartofi sfaramiciosi pentru piureu
- 20 g unt
- 2 linguri de smantana
- sare dupa gust
Curatati ceapa si ardeiul, taiati marunt, puneti intr-o cratita la calit cu 2 linguri de ulei. Adaugati dupa 5 minute, carnea de pui taiata in marunt, rosiile taiate in bucatele sau sosul de rosii, asezonati cu sare, pipei si ardei iute dupa gust. Lasati pe foc inca 10-15 minute, amestecand din cand in cand.
Preancalziti cuptorul la 210°C.
Separat curatati cartofii, taiati in bucati si puneti la fiert intr-o oala cu apa sarata. Dupa20-25 minute, strecurati apa, adaugati untul si smantana si sfaramati cartofii intr-un piureu destul de sec.
Intr-un plat de gratin, puneti carnea pe un strat si apoi acoperiti cu piureul.
Platul nu este necesar sa ungeti cu unt, pentru ca carnea are deja grasime, pentru ca am prajit-o in ulei deja.
Puneti platul timp de 15 minute, in partea superioara a cuptorului, pana cand piureul prinde un pic de culoare.
Serviti cu salata verde.

Un comentariu:

Roz_bonbon spunea...

Ce buna mi se pare mancarica. Promit ca o voi face-o :)