sâmbătă, 24 octombrie 2009

Supa chinezeasca de pui

Si acum o supa chinezeasca, pentru ca am gasit toate ingredientele. Aceasta reteta am gasit-o pe mai multe situri, intre care www.chine-informations.com, peste tot la fel. Am facut-o, mi-a placut. O singura problema, spuneau ca ingredientele sant date pentru 4 persoane, dar cred ca putem spune ca sant pentru 6.
Ingrediente (pentru 6 persoane):
- 500 g carne de piept de pui
- 200 g germeni de soia
- 15 g ciuperci negre seci
- 200 grame paste fainoase chinezesti
- 150 g mazare (din conserva sau congelata)
- 1 morcov
- 1 praz micut
- 1 bucata de telina
- 2 linguri de ulei
- 4 linguri sos soia
- sare, piper
- 4 arpagic cu partea verde (optional)
Incalziti 1/4 litru de apa, puneti ciupercile uscate, intr-un bol, lasati-le sa se hidrateze.
Curatati morcovul, telina, prazul, arpagicul si taiati in bucatele mici. Taiati carnea de pui in lamele.
Incalziti intr-o oala uleiul, puneti legumele la prajit cateva minute, fara sa se coloreze, apoi varsati peste legume un litru de apa calda.Sarati si piperati, adaugati mazarea si carnea de pui.
Scurgeti ciupercile si la taiati in bucatele, adaugati in supa, asezonati cu sosul de soia, dupa ce incepe sa clocoteasca lasati sa fiarba 25 minute pe foc domol.
Cu 15 minute inainte, adaugati pastele fainoase si germeni de soia.
Serviti foarte cald.

Un comentariu:

Sylvia spunea...

Este excelenta reteta si prezentarea ! Am aflat de blogul dvs de la Irina, de pe blogul Invat sa gatesc. Aveti un blog minunat cu super retete si o eleganta aparte a prezentarii lor. Am inteles de la Irina ca locuiti in Franta , la fel locuiesc si eu. Succese multe pe viitor si acum ca v-am descoperit o sa va vizitez cat de des reusesc ca am vazut o multime de retete interesante pe care vreau sa le testez ,
Sylvia