sâmbătă, 10 octombrie 2009

Pui cu garnitura de legume si ierburi provensale

Simplu, gustos si rapid de pregatit, nu trebuie sa fii expert. Cu resturile de carne, puteti pregati fie o salata, fie spaghete cu pui.

Ingrediente (pentru 4 persoane):
- 1 pui de 1.8 kg
- 4 morcovi
- 8 cartofi
- 1 gulie
- ierburi de provence (laurier - 2, 2 linguri patrunjel tocat, thym - 2 bucati)
- sare si piper
- 3 cl de apa sau 3 pahare mici de apa
Preancalziti cuptoul la 210°C.
Spalati si curatati puiul. Curatati si spalati legumele, taiati in cuburi.
Puneti legumele si 3 paharele de apa intr-un plat de gratin sau o tava mare. Puiul il sarati si piperati, puneti in interior foile de dafin, patrunjelul coditele si thymul. Ajutati puiul peste legume.
Puneti in cuptor timp de 1h30 minute. Intoarceti puiul de 2 ori, pentru a se rumeni pielea peste tot.
Serviti puiul taiat in bucati cu legumele din garnitura, presarati patrunjelul.

2 comentarii:

gaby's blog spunea...

ce delicios arata!din fericire am cumparat ieri un pui intreg ma duc si eu sa-l prepar,a stat destul in frig il bag putin la caldura in cuptor sa se bronzeze ;) nu am acele ierburi de provence dar cred ca merge si fara nu?

carnetul de retete spunea...

Poti sa pui ce aromate ai, ii dau un pic de gust, daca nu eu folosesc vegeta cand am...