vineri, 2 octombrie 2009

Fara comentarii...

Un lucru imi place, sa gatesc - asta este sigur.
Dar comentariile intre blogheri si diversi anonimi - nu imi plac. Anonim, poate fi si autorul blogului, deci nu mi se pare just,se foloseste de aceasta semnatura pentru a-si face publicitate si a vorbi de el.
Deci ma voi abtine sa fac comentarii bune sau rele, nu imi place nici sa laud, nici sa critic si nici sa ma laud. Faptul ca putem sa ne facem prieteni prin net, nu prea cred, cred ca se creaza relatii...
Sant un bloger intre alti 200 care scriu in romaneste despre arta culinara, deci nu sant reprezentativa.
Deci voi continua sa fac retete si sa ma tin la blogul meu, pentru ca sursa de retete este inepuizabila si imi place sa gatesc...
Daca vreti sa conversam de un subiect anume, imi lasati un mesaj si va voi da adresa mea internet.
Toate comentariile pe care mi le veti adresa,bune sau rele, vor fi afisate, fara cenzura ...

2 comentarii:

Livia spunea...

Cristina eu zic sa nu fi suparata. In lumea internetului sunt persoane bune si rele, invidioase sau rautacioase, asta e riscul pe care ni-l asumam odata ce intram in lumea asta. Eu te urmaresc cu interes si admir sincer ceea ce faci tu, chiar daca nu scriu tot timpul. O zi frumoasa iti doresc, multa sanatate si putina indiferenta, nu pune totul la suflet!

carnetul de retete spunea...

Multumesc, dar nu sant suparata si ma voi abtine sa intru in jocul celor vor sa se puna in evidenta. Ce voi urmari pe net, vor fi retetele, deci ma voi abtine sa fac comentarii bune sau rele...