miercuri, 2 septembrie 2009

Salata de boeuf


Este una din salatele mele preferate, in Franta nu este cunoscuta sub acest nume ci sub numele de salata ruseasca, dar in plus de ingredientele pe care le pun, se adauga mazare.

- 200 g carne de vita fiarta, cateodata folosesc si carne de pui
- 500 g morcovi
- 750 g cartofi
- 200 g maioneza
- 1 lingurita de mustar
- 250 g castraveti murati
- 200 g gogosari murati
- sare, piper si mustar dupa gust.
Morcovi curatati ii fierbem si ii taiam in cubulete.
Cartofii ii fierbem in coaja, apoi ii curatam si taiam in cubulete.
Castravetii si gogosarii ii taiam in cubulete.
Amestecati toate ingredientele intr-un vas, apoi adaugati maioneza, mustarul, sarea si piperul, amestecati bine si lasati la rece cateva ore.
Pe farfurie, l-am pus intr-o forma de cerc, am presat un pic, am inlaturat cercul, am presarat un galbenus de ou maruntit cu dosul unei furculite si patrunjel tocat.

2 comentarii:

Roz_bonbon spunea...

Este una dintre salatele mele preferate. Iar felul acesta de prezentare este chiar inedit. Mersi de idee.
Apropos! Esti una dintre preferatele mele :)

carnetul de retete spunea...

Dupa cum ai observat, eu prefer prezentarea individuala in farfurie sau mini tartelette.
Imi face placere ca gasesti in blog anumite idei pe care poti sa le pui in aplicare ...
Pe curand...