sâmbătă, 26 septembrie 2009

Pizza ardei si mozzarela

Si acum a doua pizza, pe care am pregatita astazi. Este o reteta originala, bazata pe cunostintele mele culinare si resturile pe care le-am avut in casa. Deci, ceva foarte practic si rapid.
Ingrediente:
- 1 aluat de pizza - 250 g aproximativ
- 6 linguri de sos de rosii special pizza
- 1 ceapa mare
- 1/2 ardei rosu
- 1 bucata mozzarela 125 g
- 100 g costita afumata taiata subtire
- sare si piper
- un pic de ulei picant.
Aluatul l-am intins pe un blat presarat cu faina in forma dreptunghiulare, marimea unei tavi.
Aluatul l-am pus pe o hartie de copt pe tava cuptorului.
Preancalziti cuptorul la 200°C.
Taiati ardeiul in feliute subtiri si puneti sa se prajeasca cu o lingura de ulei intr-o cratita, pana cand se inmoia un pic, fara sa prinda culoare. Curatati ceapa si taiati in felii subtiri, procedati la fel ca si pentru ardei.
Cu o lingura am pus sosul de rosii si l-am intins pe toata suprafata cu dosul lingurei..
Apoi presarati costita, ardeiul, ceapa, mozarrela scurasa si taiata in felii, sarati si piperati, puneti in cuptor timp de 20 minimum.
Si pofta buna...

2 comentarii:

Anonim spunea...

mi-ar placea sa stiu cum ati facut aluatul de pizza...acum am descoperit siteul si mi se pare minunat

carnetul de retete spunea...

L-am facut cu masina pentru paine, veti gasi proportiile in reteta Aluat pentru pizza -http://ciocolatasizahar.blogspot.com/2009/09/aluat-pentru-pizza.html. In princiu este ca si un aluat pentru paine, cu - faina, sare, drojdie si ulei.
Sper ca va fi de ajutor si va multumesc pentru compliment...