miercuri, 30 septembrie 2009

Ce nu-mi place...

Cred ca astazi am deranjat o blogherita, fara sa vreau, mi-am dat punctul meu de vedere si ea a spus ca nu am citit tot, i-am raspuns, dar comentariul nu a aparut... In fine, vrea sa aiba dreptate!
Dar, din pacate am citit tot.
O alta,acum cateva luni a denaturat ceea ce am spus, si se serveste din cand in cand cu ajutorul anonimilor sa creeze o discutie in care sa apara ca o persoana victima si eu o persoana rautaciosa si geloasa de succesul ei.
Nu voi mai urmari acest blog, pentru ca nu imi place cand cineva denatureaza, ceea ce zici ( in general, asta este treaba ziaristilor)...
Acum cateva luni, am trimis un comentariu si la sfarsit aceasta blogherita a compus un dialog. Isi punea singura intrebarile si raspunsurile, facand sa creada in realitate, ca eu am participat la acest dialog.
Meseria mea este economist, deci sant obisnuita cu cifrele, nu cu cuvintele.
Deci sa nu asteptati ca imi voi lauda retetele, pentru ca nu ma pricep. Daca v-am trezit curiozitatea, puteti sa le incercati, daca nu treceti mai departe...
Ma scuzati daca nu ma exprim tot timpul foarte bine in romaneste, dar dupa 18 ani de cand sant in Franta, imi vine greu sa gasesc anumite cuvinte. Saptamana trecuta am scris "servieta - in loc de servetel", cineva m-a corectat, am facut corectia in text. Ma servesc de dictionare, dar nu tot timpul gasesc expresia sau cuvantul potrivit... Scuze...
Ce ma socheaza, in al doilea rand, eu incerc sa vorbesc romaneste corect, nu reusesc intotdeauna, dar cand vad ca romanii, care traiesc in Romania incep cu doua cuvinte in romaneste si apoi termina cu altele 2 in engleza...
Incerc sa traduc numele retetelor, dar cred ca voi renunta, fiecare le va numi cum ii place, din moment ce reteta i-a placut...
Pe curand si fara suparare !

2 comentarii:

CamiWitt spunea...

Da bine ai zis, ma minca de mult la degete sa scriu la fel ca tine...Eu sint si mai rau cu gramatica mea si? Pina la urma nici nu ma mai intereseaza, scriu cum stiu si basta, sa rida cine vrea. o zi buna! Cami

Mara spunea...

Ai dreptate. Nu te uita in stanga si in dreapta ca asa sunt unii dintre noi, fara educatie. Mergi inainte, nu vei multumi niciodata pe toata lumea.
Spor la retete! Cu drag Mara - Bucataria Romaneasca