luni, 7 septembrie 2009

Ce putem sa facem cu ultimele rosii verzi ?

Astazi, am cules ultimele rosii, coapte si cruzi.
Deci, ce voi face cu ele ?
De exemplu, cu rosiile verzi - gem de rosii verzi, muraturi, chutney sau ketchup.
Muraturi, se fac cu otet ca si castravetii, dar oare sant bune la consumatie.
Am citit mai multe articole in care se zice ca pielea rosiilor verzi contine o substanta toxica numita - solanina.
Daca vrem sa devina rosii, am gasit o solutie, putem mai multe rosii verzi intr-un sac de hartie sau intr-o cutie de carton (deci la intuneric) cu un mar - pentru ca el contine etilena, care accelereaza maturizarea rosiilor. Deci, voi incerca si intr-o saptamana va voi spune daca mi-a reusit...
Deci, ma voi pune pe treaba, o sa caut mai multe solutii si voi alege cea ce-mi convine mai bine.
Ajutor, daca aveti alte solutii, puteti sa-mi lasati mesaje si le voi publica...
In Franta este o expresie populara " j'ai du pain sur la planche" - ceea ce vrea sa zica ca am de lucru...

2 comentarii:

Anonim spunea...

Ce solutie ati adoptat? sunt in aceeasi situatie

carnetul de retete spunea...

Am facut dulceata si chutney de rosii verzi, am incercat sa le pun la intuneric sa se coaca mai repede, dar cu mar sau fara, nu este prea mare diferenta.