sâmbătă, 22 august 2009

Inghetata de capsune - in 5 minute


Pentru ca nu am o masina pentru inghetata, dar am fructe in congelator, voi folosi o metoda foarte simpla.
Aceasta inghetata se poate realiza cu tot tipul de fructe cu conditia sa le congelam inainte.
Cum am realizat... Am pus pe cantar vasul robotului, am cantarit fiecare ingredient si le-am notat.
Deci, pentru 300 grame de inghetata, am avut nevoie de :
- 200 g capsune congelate sau alt tip de fructe congelate
- 40 g zahar tos ( foarte fin)
- 20 g smantana lichida dulce
- 40 g lapte UHT
Am pus toate ingredientele in vasul robotului si le-am mixat aproximativ 1- 2 minute pana cand toate fructele s-au zdrobit.

Si le-am pus intr-o cupa.

Si am facut fotografia. Pentru o textura mai ferma, o puneti in congelateur timp de 4 ore minimum.Daca faceti cantitati mai mari, o puteti pastra in congelateur intr-un recipient inchis.

4 comentarii:

Carmen spunea...

Interesant!Am sa incerc si eu !
Ai un premiu la mine!
Iti doresc o saptamina frumoasa!

Roz_bonbon spunea...

Sa stii ca si eu vreau sa incerc aceasta metoda. Este foarte rapida si cred ca la fel de delicioasa ca si versiunea lunga.

Jack T spunea...

Hallo Cristina,

cunosc Methoda asta si am fäcut des si eu.
Eu dupä ce am püriert am bägat si Friscä bätutä inäuntru. Minunat.
Jamie Oliver a bägato intro Carte de a lui , da nu a fost inventie proprie, a luato din spania..

Numai Bine Jacob

PS: dacä vrei pune te rog in Setäri posibilitatea de Backlink.

carnetul de retete spunea...

Ai dreptate Jacob, cu frisca batuta trebuie sa fie mai spumoasa. O sa incerc data viitoare.
Vreau sa te intreb ce este le Backlink -nu sant foarte buna in informatica.
Salut Cristina