marți, 21 iulie 2009

Lasagne vegetale cu dovlecel, branza, rosii si busuioc


Oups ! Am gresit cand am scris menta, este busuioc. Lasagnele le-am inlocuim cu dovlecel, iar branza mozarella am inlocuit-o cu branza de capra (pentru ca era dumineca si am luat ce am avut in frigider). Imi place foarte mult culoarea in farfurie ...

Ingrediente:
- 4 dovlecei nu prea mari ( 18 felii subtiri taiate in lungime)
- 4 rosii
- 2 bucati de mozarella
- 20 foi de busuioc
- sare si piper dupa gust.

Puneti apa cu sare la fiert intr-o oala mare. Rosiile le taiati in cruce si puneti in apa clococotita, le lasati mai putin de un minut si le puneti sub un filet de apa rece. Le curatati de piele si le taiati in felii, indepartati samburi si puneti intr-o cratita sa se prajeasca pe foc domol timp de 5 minute, astfel se scurg de apa si sant mai uscate.
Dovleceii spalati, taiati extremitatile.Cu un cutit mic taiati felii de 3-4 mm subtiri in lungimea dovlecelului. Le puneti la fiert in apa clocotita timp de 2-3 minute, apoi le scoateti cu grija si le lasati sa se scurga timp de 5 minute.
Preancalziti cuptorul la 180°C.
Pe o tava puneti hartia de copt, apoi asezati 3 felii de dovlecel, branza maruntita, busuiocul si rosiile. Sarati si piperati dupa fiecare strat de dovlecel.

Incepeti cu un nou strat de dovlecel,branza, busuioc si rosii.

Terminati cu un strat de dovlecel si branza.

Bagati in cuptor timp de 10 - 15 minute.
Se poate servi cald sau rece.

Un comentariu:

MONONOKE KITCHEN spunea...

Asta e de incercat cu prima ocazie!