marți, 16 iunie 2009

Quiche au fromage de chèvre - Tarta cu branza de capra

Aceasta tarta am realizat-o in doua variante : normala si dietetica. Amandoua mi-au placut, deci puteti sa alegeti.
Reteta normala
Ingrediente (pentru 6 persoane):
- 1 aluat pentru tarta sarata ( 250 g faina, 125 g unt moale, 1 galbenus de ou,5 linguri de apa, sare)
- 200 g de branza de capra sau de vaci
- 2 oua
- 150 g smantana
- 30 cl lapte
- piper
- patrunjel

Prepararea aluatului :
Diluati sarea in apa. Amestecati faina si untul, apoi adaugati galbenusul de ou si apa sarata. Puneti aluatul la rece timp de 30 – 60 minute, invelit intr-o foie de plastic.
Preancalziti cuptorul la 180°C.
Intindeti aluatul pe o masa presarata in prealabil cu faina. Puneti aluatul intr-o forma unsa cu unt sau ulei. Impungeti aluatul cu o furculita.
Amestecati cu o furculita smantana, laptele si ouale, adaugati patrunjelul tocat marunt, branza maruntita, piperul.
Varsati compozitia peste aluat si puneti in cuptor timp de 30 minute.
Serviti imediat cu o salata verde.

Reteta dietetica :Aluatul il pregatim la fel, schimbam numai compozitia :
- 150 g branza de vaca, 2 oua, 200 g branza proaspata de vaci 0°, patrunjel, piper.

Eu am utilizat forme de tarte in silicon, pentru a realiza portii individuale.

Un comentariu:

Mihaela spunea...

Buna,
Iti urmaresc blogul de ceva vreme, doar ca nu am comentat deloc pana acum. Ieri am incercat reteta ta, de quiche cu branza si mi-a iesit extraordinar de buna. Odata retinuta reteta pt blat, care este superba, voi continua cu alte combinatii. Multumesc mult si sper sa nu te opresti din scris.
La cat mai multa inspiratie si retete gustoase!
Mihaela