vineri, 29 mai 2009

Prajitura cu cirese si migdale - Petits biscuits aux cerises

Cum saptamana asta am primit cirese, am profitat sa fac dulceturi, cirese in sirop, clafoutis si aceasta reteta de prajituri pe care am gasit-o intr-un blog.

Cu aceiasi compozitie am utilizat diametre reduse de 4 cm sau forme pentru madeleine si m-am amuzat sa fac fotografii .

Ingrediente ( pentru 18 bucati ):
- 50 g unt
- 150 g zahar
- 2 oua
- 220 g faina
- 1/2 pachetel de praf de copt
- 10 cl lapte sau 1 pahar lapte
- 50 g migdale in pudra
- 18 cirese
- colorant verde
Preancalziti cuptorul la 180°C.
Intr-un saladier amestecati zaharul si untul moale, adaugati ouale, faina si praful de copt.
Varsati laptele si pudra de migdale, continuand a amesteca pana obtinem o pata omogena.
La sfarsit adaugati colorantul.
Umpleti formele (eu am folosit forme cu diametrul de 6 cm) pe jumatate si puneti in fiecare compartiment 1 cireasa.
Lasati sa se coaca timp de 15-20 minute ( le retrageti din cuptor cand incep sa prinda culoare).
Le lasati sa se raceasca si apoi le scoateti din forme.

Daca folositi forme mai mici, cand le gustati simtiti mai bine fructul.

Madeleine cu migdale
In aceasta fotografie am facut madeleine - cu acesta cantitate de compozitie obtineti 36 bucati.
Timpul de coacere este de 10-12 minute pentru o temperatura de 210°C.

Niciun comentariu: